logo
ArEn

نتایج جست و جو:

1

تعداد نتایج:

1

مرتبط ترین ها

به روز ترین ها

پر بازدیدترین ها

پر دانلودترین ها

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

نوع دسته بندی

متن کامل

ارزیابی تأثیر شدت تبلیغات بر عملکرد تجاری نظام بانکی کشور

کلیدواژه: داده های تابلویی ؛ شدت تبلیغات ؛ عملکرد ؛ نظام بانکی

نویسندگان: عزیزی، شهریار ؛ مقدسی، محمد

ناشر: اقتصاد و تجارت نوین

در تحقیق حاضر، تأثیر شدت تبلیغات بر عملکرد تجاری نظام بانکی ارزیابی می شود. اطلاعات سالانه 11 بانک دولتی طی سال های 1381-1388 جمع آوری و با استفاده از مدل داده های تابلویی تأثیر شدت تبلیغات بر رشد حساب قرض الحسنه جاری و قرض الحسنه پس انداز، سپرده های کوتاه مدت و بازده حقوق صاحبان سهام در بانک های دو... ادامه

سال:1388

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

دسته بندی

متن کامل